Lägenheten

2010-10-15 @ 08:54:02

Lägenheten var jättefin, alla rum gick i neutrala färger och det var ljust och fint. Tills jag såg köket...jag fick nästan ont i själen, så hemskt var det. Människorna som bott där måste ha fått en hård smäll i huvudet innan dom bestämde sig för vilken färg de skulle ha i köket. Både väggar och köksluckor var målade i, håll i er,
vicksblå-blått. Jag visst inte om jag skulle skratta eller gråta. Tänk er att hasa sig in i köket på jakt efter kaffe en mörk vintermorgon, tända lampan och se den färgen, fan man skulle ju ha migrän i en vecka efteråt! Så det måste målas om på en gång! Annars var det som sagt väldigt fint, jag kommer dock vilja smälla upp en fondvägg i sovrummet men det är inte prio ett på det så det kommer när det kommer.
Det var ju inte bara jag som var och tittade på lägenheten igår, det var fyra intressanter till och jag kunde nästan inte låta bli att säga åt dem att de lika bra kunde vända i dörren för lägenheten är min, bara min haha. Men jag höll mig... =)


Kommentarer
Postat av: jennie

Låter fint, men låter som att köket behöver målas om :) Hoppas ni får den !



Hoppas allt e bra

Kram jennie

2010-10-15 @ 15:28:37
URL: http://missthornsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback