TRÖTT

2011-02-03 @ 07:41:40

Undrar om det bara beror på pyret i magen eller om de förbannade gråa vädret kan spela in på min extrema trötthet? Jag är verkligen konstant trött, spelar ingen roll om det är vardag eller helg, börjar bli lite less faktiskt.
Igår skulle jag bara vila en liten stund efter maten och sen ta itu med lite grejer hemma, jag sov i två timmar och hade absolut ingen lust att kliva upp igen, klockan var ju ändå åtta så varför kunde jag inte få sova tills det blev morgon? Richard tvingade till slut upp mig och sen dök Malin och Daniel förbi på en spontanfika. Vilken tur att jag klev upp =)
Hann med att få undan lite i vardagsrummet innan dom kom också, bland annat så lyckades jag få ihop fyra mindre kartonger med julgrejer till en enda stor. Blir mycket lättare att ha någon slags ordning ute i förrådet då.
Men än är det mycket kvar så det blir till att fortsätta ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback