Underbart!

2011-03-13 @ 10:04:02

Ordningen är tillbaka, i år skickar vi en bra låt till Eurovision! Som jag skrev igår så hade det inte spelat någon roll om Danny eller Eric hade vunnit och spännande var det ända in i det sista eftersom man inte visste hur tittarnas poäng skulle fördelas. Jag är bara glad att det stod mellan dom två, var lite rädd att The Moniker skulle klamra sig fast i toppen han också. MIssförstå mig rätt, hans låt är det absolut inga fel på men Sverige vann senast 1999, det är dags nu!

Det blev en väldigt lugn festivalkväll i alla fall, Richard var i Stockholm på gig på Tyrol så jag var hemma hos Stefan hela kvällen och mös. Under själva festivalen fick vi sällskap av Maria, Tony och Frida också.
Planen var väl att vi skulle gå ner till Etage när Richard  kom hem men vi var så trötta alla tre att vi satt och snackade skit ett tag och sen åkte vi hem och sov. Vilket antagligen var lika bra för jag kommer knappt ihåg att jag la mig på kudden innan jag somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback