Full (fast självklart nykter) onsdag

2011-01-19 @ 16:33:19

Äntligen kan jag se mitt skrivbord igen!! Idag har det verkligen gått i ett på jobbet, högarna har bara växt och jag har haft svårt att få någon slags struktur på någonting. Men till slut så löste det mesta sig, har några få saker kvar att göra denna vecka så det borde jag hinna på fredag även om jag jobbar på avdelning då.

Richard hämtar mig snart och då blir det en tur till ettan för att kolla lite post och så ska exet äntligen hämta sina grejer, sen är det bara tapetsering och städning kvar, pust och stön. Men det är nog första gången som jag faktiskt är glad att lägenheten är så liten, det kommer ju inte ta så lång tid att flyttstäda =)

Sen blir det hem och laga lite mat, har faktiskt varit så duktig att jag skrivit en matlista för de kommande fyra(!) veckorna. Tog lite tid men vi behöver bli bättre på att laga riktig mat och nu när jag äntligen har ett riktigt kök så går det ju alldeles utmärkt.

Malin kommer förbi på en kopp kaffe senare ikväll också, stackarn fick ju bara kånka på saker sist men nu slipper hon det och vi kan ha en helt normal kaffedate =) Och det bästa är att Richard kan stänga in sig i sovrummet så han slipper lyssna på vårt pladder haha.

Köpte förresten lite nya lampor till köket igår, lovar att jag ska lägga upp bilder så fort jag hittat datakabeln till kameran...det finns tyvärr inte så mycket logik i vår packning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback