Dunderklumpen!

2011-01-15 @ 18:46:28

Andra natten avklarad =) I morse  var jag inte lika förvirrad när jag vaknade som jag var i fredags men det kommer nog ta tid att vänja sig, om inte annat med den stora skillnaden på storleken på lägenheten.
Idag har det inte blivit särskilt mycket gjort, jag vaknade i morse och kunde knappt röra högerhanden utan att det gjorde så ont att jag var tvungen att skrika. Antagligen har jag en överansträngning eller nåt i muskeln/senan som går ner från tummen. Så nu sitter jag med handen i ett paket och behöver hjälp med allt, Richard fick till och med tvätta håret åt mig...räcker det inte med att man är stor och klumpig och knappt ser sina fötter? Som jag för övrigt slår i överallt...dunderklumpen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback