Då var sagan slut...

2011-02-28 @ 21:38:44

Nu är en epok i mitt liv över, ettan är helt tom och färdigstädad.
Det rullade några tårar ner för kinden när jag låste igen dörren för allra sista gången. Även om den varit liten och trång har det ändå varit mitt hem i nästan fyra år och mycket har hänt under det taket, både bra och dåligt.
Jag vet att man måste lämna det gamla för att kunna gå framåt men det känns tomt just nu i alla fall...

Nu har jag bara ett hem att koncentrera mig på, vilket antagligen är bra för nu ska det äntligen bli riktigt fint här hemma! Det ska bli klart i vardagsrummet i veckan tänkte jag, åtminstone det som vi inte behöver köpa nytt ska på plats och alla jävla kartonger ska ut.
Barnrummet blir nästa projekt, men dit är det ju massor med saker som måste köpas så det får bli lite pö om pö när ekonomin tillåter. Prio ett är i alla fall barnvagn, bilbarnstol och spjälsäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback