Sjukling...

2011-02-01 @ 08:05:44

Mitt lilla hjärta är hemma och är sjuk idag, stackarn! Brukar inte tycka synd om folk när dom är sjuka men när jag vet någon som har sådär ont i huvudet kan jag inte annat än att lida med dom.
Han var snäll och körde mig till jobbet i alla fall men sen sa "syster-Anna" att det bara var att gå och lägga sig igen.

Igår hjälpte vi mamma lite med tapetseringen i gamla lägenheten, vi har flyttat på besiktningsdatumet så nu slipper vi stressa i alla fall...
Sen blev det lite middag hemma och lite senare kom Stefan över och drack kaffe.
Richard spenderade nån timme i badrummet med att laga tvättmaskinen också, lyckades få tag på en reservdel till ett vettigt pris så nu kan vi äntligen tvätta!
Bara inte han får för sig att sätta på en maskin idag medans jag jobbar. Jag litar inte riktigt på andra människor när det gäller mina kläder, kan låta knasigt men jag gör det mycket hellre själv.
Det är ju samma sak när det gäller matlagning, min panik över det gäller nog mest det manliga könet om jag tänker efter haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback