Sömntuta

2011-01-31 @ 09:52:35

Fan, jag tycker att det är måndag jämt. Ville nästan slå Richard i morse när han väckte mig och sa att det var dags att kliva upp. Jag hade inte haft några som helst problem med att sova typ tio timmar till... Är väl egentligen lika trött vare sig det är måndag eller fredag men just måndagar känns alltid lite extra jobbiga, det är jag nog inte ensam om att tycka...

Helgen har gått undan i ett rasande tempo, fredagskvällen spenderades på Etage, hade faktiskt riktigt kul =)
Lördag och söndag blev det lite mer fysiskt arbete i egenskap av tapetsering av den gamla lägenheten. Inte färdiga än så det blir till att åka dit idag efter jobbet och fortsätta. Som tur är hjälper mamma oss annars hade vi aldrig klarat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback