Sol, glasögon och besvärliga piercingar

2011-03-16 @ 18:59:25

Se på fan, jag kan blogga mitt i veckan också! Men vad ska jag skriva om...?
Det har bara gått tre dagar sen jag skrev sist och det har faktiskt inte hänt något alls. Jobba, äta och sova är ju det man gör på vardagar så mer spännande än så blir det inte tyvärr.

Det är i alla fall underbart att det numera är ljust när man åker till jobbet och den senaste veckan har ju solen till och med strålat för fullt. Än så länge är det ju mycket snö kvar men det går framåt i alla fall =)

Imorgon ska jag på synundersökning efter jobbet, ska bli jätteskönt att få nya brillor efter så många år med de jag har nu. Återstår att se om man blivit blindare än sist, antagligen så är det så men jag är glad så länge jag "bara" är närsynt.

Ska försöka hinna med att boka en tid på Darkwell också, och nej, jag ska inte pierca mig, det är snarare så att jag behöver hjälp med att få bort ett av mina smycken.
Richard försökte hjälpa mig igår men eftersom den sitter där den sitter så vågade han inte ta i så mycket.
Får helt enkelt ta ett djupt andetag och lämna över uppgiften till den som faktiskt satte dit den.
Undrar om jag behver ta ut den i tungan också innan förlossningen?

                     

                          Erkänn att bilden var klockren till den rubriken?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback