Lön=shoppa

2011-01-25 @ 09:33:55

Jo, jag vet, det är ingen nyhet att jag gillar att shoppa...det är bara et att de senaste månaderna har jag fått prioritera annat än skor =)
Som jag ser ut nu får jag ändå inte på mig några snygga pumps så dom får vackert stå i hyllan och vänta tills lilla pyret behagat att komma ut.
Nej idag blir det mammakläder som ska inhandlas, tre par leggings och ett par jeans från mamma-avdelningen på HM har jag redan lyckats nöta ut, vilken otroligt bra kvalité dom har på sina varor...
Men vad gör man, nåt måste man ju ha på sig och som det verkar är det bara dom som har mammakläder. Det tycker jag är lite konstigt, varför finns det inte fler som satsar på det? Människor kommer ju vara gravida året runt varje år så kunder finns det ju. Kanske ska byta branch och bli kläddesigner för gravida istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback