Ingen sovmorgon för mig

2011-03-05 @ 09:14:49

Varför kan man aldrig sova när man är ledig? Är det bara för att pyret i magen väcker mig eller är det en oskriven regel att man absolut inte får sova längre än till klockan åtta en lördagmorgon. I och för sig så var jag väldigt morgonpigg när jag var liten så pyret kanske försöker vänja mig vid att h*n kommer bli likadan som sin mamma...

Igår var jag i alla fall hos Mickis och blev snygg i håret, satt och njöt i drygt tre timmar och resultatet blev riktigt bra. Var dock ingen som såg eller kommenterade förändringen men så har det varit förut också, och då har jag gått från ljus till mahognybrun...

Idag hade jag tänkt försöka vara lite duktig och ta tag i lite städning här hemma, Richard har bokat ett karaokemöte med grabbarna klockan fyra så tills dess hinner jag nog få det fint =)


Kommentarer
Postat av: Sunny

Bilder!!!!:)

2011-03-05 @ 10:37:06
URL: http://sunnylif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback