Nya tag!

2011-01-13 @ 15:48:47

Har efter mycket tjat och påtryckningar från mina trognaste läsare (om ens de är kvar) bestämt mig för att försöka börja blogga igen. Och det händer ju minst sagt mycket just nu, nytt år, ny lägenhet, delvis nya arbetsuppgifter och så självklart lilla pyret i magen =)
Men jag lovar att jag inte bara kommer skriva om min graviditet och senare mitt barn, det finns det redan så många andra som gör...

I natt kommer bli första natten i nya lägenheten, känns helt underbart men samtidigt är det med gråten i halsen som jag lämnar min lilla etta. Under de åren jag bott där har mitt liv kastats åt 7000 olika håll men jag har alltid kunna känna mig trygg och hemma där. Det kommer jag ju självklart att göra i vår nya bostad också men det är nog något speciellt med mden där första egna "singel-tjej" lägenheten, eller så har jag helt enkelt tittat alldeles för mycket på SATC den senaste tiden =)

Vet i nuläget inte riktigt när vi kan få bredbandet överflyttat så ni får klara er utan bilder tills det är ordnat.


Kommentarer
Postat av: lina

grattis! hur långt gången är du?

2011-01-13 @ 16:34:13
Postat av: Sunny

Yey!! She's back:)

2011-01-13 @ 22:15:56
URL: http://sunnylif.blogg.se/
Postat av: Anna

Sunny: Yes I am =)

Lina: Tack! Går in i vecka 21 nu =)

2011-01-15 @ 18:36:19
URL: http://dekach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback