Nytt liv, ny blogg

2010-08-30 @ 22:58:40

Idag är den första riktiga dagen på resten av mitt liv. Från och med nu kan det bara bli ännu bättre, från och med idag börjar vi vår väg till att bli Mr och Mrs DeKash och efter det leva ett långt och lyckligt liv tillsammans. Därför kände jag att det var dags att starta en ny blogg som bara är vår och bara kommer handla om oss, våra kommande barn och naturligtvis även våra vänner.

Igår gick min älskade Richard ner på knä och frågade om jag ville bli hans fru och självklart fanns det inget annat svar än JA! Han frågade till och med både mamma och pappa om deras välsignelse, även om pappas var på ett mer medialt plan så fick vi bådas medgivande utan tvekan.

Många har säkert märkt att vi redan haft ringar en längre tid men de ringarna har varit mer som ett löfte om en kommande förlovning och tro mig, jag har försökt fria till honom flera gånger men alltid fått svaret att det är klart han vill men att jag inte hade tillåtelse att fråga. Och nu har han äntligen frågat och jag är den lyckligaste flickan i världen!








Kommentarer
Postat av: Åsa

Önskar Er alla lycka och att Ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans...."När två männsikor Älskar varann så går man med på att åldras tilsammans"...Varma lyckönskningar från Eran för alltid "slitage" Vän Åsa + Min Nya Kärlek och tvillingsjäl Kalle..Kram,kram

2010-08-31 @ 00:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback