Riktig ring?

2010-08-31 @ 18:26:04

Har fått lite kommentarer om att jag "måste ha" en riktig förlovningsring, varför måste man det? Jag älskar min ring även om den inte är äkta, det är ju en sån jag vill ha sen när vi har råd men mamma har erbjudit sig att bidra med att sälja några smycken som hon aldrig använt och då tackar man ju inte nej. Ska kolla lite hur mycket vi får ut av det och sen kolla med en kompis som är guldsmed vad han kan hitta på för kul.

Har varit hos min älskade mormor en stund efter jobbet, hon är verkligen jätteglad för vår skull, känns skönt att kunna ge henne ett litet ljus i mörkret som hänger över familjen just nu. Hade verkligen velat att hon skulle få se mig gifta mig men det tror jag tyvärr inte att hon hinner...

Tog en runda på IKEA med mamma efter vi hade varit hos mormor och kom hem med nya kuddar och en orkidé. Hade velat handla massor med grejer men det får vänta tills vi flyttat till större, vilket jag håller tummarna att det blir snart. Har eventuellt ett lägenhetsbyte på gång med en kille i Luthagen så ni läsare kan väl hålla både tummar och tår att det blir av?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback