Tillbaka igen!

2010-10-06 @ 15:20:18

Hej igen mina läsare, jag ber om ursäkt att det dröjt så otroligt länge sedan jag skrev någonting sist men jag har inte riktigt orkat.
Anledningen är att min älskade mormor gick bort den 8/9, tre dagar innan sin 84-års dag och det har totalt krossat mitt hjärta.
Mormor har betytt mer för mig än någon annan nångonsin kommer att göra, jag saknar henne enormt mycket varje dag men samtidigt så vet jag att hon alltid kommer finnas vid min sida även om det inte kommer vara kroppsligt.
Det sista hon sa till mig innan hon somnade var att hon älskade mig och att hon var glad att Richard kommit in i vår familj, det kändes på nåt sätt som att hon "lämnade över ansvaret" till honom.
Och vilket ansvar sen, jag är minsann inte lätt att tas med jämt =)

Efter allt som hänt det här året känner jag att nu kan jag personligen eller vår familj sjunka längre, nu är det dags för en uppgång. Och det verkar som det pekar rätt uppåt om jag ser till mig själv i alla fall...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback