"Nytt" jobb

2010-09-01 @ 18:18:19

Idag har jag jobbat min första dag på min "nya" tjänst. Har gått ner i procent på avdelningen men upp i procent administrativt så nu jobbar jag heltid. Känns jättekul faktiskt, skönt att kunna dela upp arbetet utan att mitt vårdjobb blir lidande och sen så älskar jag ju att ordna och dona med papper. Fått massor med saker gjorda idag så jag känner mig riktigt produktiv, hoppas jag tycker att det är lika kul om ett par veckor också!

Ikväll är det antagligen Etage som gäller, det är ju onsdag och Etageveckan börjar =) Ska föreslå för Richard att vi provar sjunga låten vi ska framföra på Tyrol på lördag. Vi har aldrig sjungit den på orginalspråk ihop så det kan ju vara dags att börja repa...lika bra framförhållning som alltid, haha.

Ledig imorgon så jag tänkte ta itu med råtthålet som vi bor i, det behövs verkligen! Vi har haft så mycket att göra de senaste veckorna så vi har prioriterat att umgås med varandra de få studerna vi kunnat istället för att städa. Vilket kanske är förståligt...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback